čtvrtek 14. března 2024

...dny plynou

 a jaro se nezadržitelně blíží. Jeden den je krásně, tak si řeknu, že zítra začnu s mytím oken. A hle, druhý den prší celý den a duje severák... Takže ještě počkám. Ono mi to neuteče.

V pátek jsem dostala od Uršuly tulipány a dneska jsou ještě krásné, dávám je na noc na balkon....


Dneska je sluníčko, ale s podivným oparem.




Ještě je hnědozeleno, stromy holé, ale pupeny už pomalu raší.

U Her68m2 pěkné návody na velikonoční zajíce na dveře, zdobená vajíčka na stromky na zahradě. Mladí jsou z Vietnamu, ale v Německu žijí dlouho, ona přiznává, že cizinec si zvykne na místní zvyky a svátky a líbí se mu to....Jí tedy určitě, je velmi kreativní.

A pak peče opičí chleba.
Spousta posypek, spousta buchtiček vyrovnaných do formy bábovky, mohla by být i jiná...



💜💛💚

A ještě jedno video, korejské.
Recepty se sladkými pomeranči, krásně upravený stůl na všechny ty misky a mističky... Ohromná mísa s mušlemi, podle mne jsou to takové klouzavé žoužele, no oni udělají tolik pikantních omáček a příloh, že to nakonec je mňamka. Já proti mušlím nic nemám. Jeden čas byly k sehnání i u nás v plechovce a já je dávala v zimě do polévky zvané  čaudr..chowder, /už jsem jí pěkně dlouho nedělala.../. Taky mě zaujal recept na sendvič z tofu...moc pěkný. Musím někdy zkusit.


💚💙

Tak a jdu si po svém.

Klidný zbytek dne všem.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...