pátek 1. března 2024

..tak je zase pátek, páteček,

 dnešní den dokonce první den měsíce března.

Ach jo, zmiňovat, jak to letí, je asi zbytečné...

Venku pod mrakem, chvílemi slunce, teplota okolo 13 stupňů, asi už letos jaro. Snad v dubnu/květnu nebudou mrazy a nezmrzne nám budoucí úroda všeho.

V Austrálii a Texasu maxipožáry, někde nečekaný sníh/Korea, Japonsko... a jinak je bláznivo ve všem. Počínaje partnerstvím, manželstvím pro všechny *...konče válkou na Ukrajině a hrozbami u Moldavska.

 A pohřeb Navalného. Ach jo....

*Rozhodnutí parlamentu jako ve všem u nás. Naši poslanci mnohdy hovno rozumí, sorry..., ale musí prosadit svou. Ostudné vykecávání u pultíků a zvedání emocí u všech lidí, u TV i jiných sítí...Jako by byli jiní lidé, než my, my tlustí, tencí, holohlaví, vlasatí, bílí, černí, hnědí, žlutí, koktající, mlčenliví, slušní, sprostí...Tak jakoupak napadneme další skupinu JINÝCH....Mám pocit, že nejsou horší lidé než Židé a homo....i když na ulici je nikdo nerozezná, hihihi. Štve mě to umělé vyvolávání JINOSTI.

https://www.instagram.com/dvatatove/?hl=cs

Jdu radši k jednoduchým tématům.

Koupila jsem si návod na Raverly na jarní KAL s Kate Davis u Vlněných sester.

Na Her 68m2 krásné jarní video, procházky, mandloňě, zdobení svíček sušenými květy, prostě něco, co mám ráda.


U SummerKitchen ještě vzpomínka na Čínský nový rok, barvy, výzdoba, jídlo....


No a my o víkendu budeme sledovat halové MS v atletice ve Skotsku. Koneckonců už běží....

Klidný víkend všem.

💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...