pondělí 18. března 2024

...dneska jen

 čtenářské okénko.

💕💖

Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehrávající se v Belgii a Německu od začátku minulého století a zaujalo mne to....Tak jsem si vyhledala první díl....Koupila, zaplatila, stáhla.....začala číst.

Sarah Larková




První díl pomalu dočítám, tak jsem si  včera večer koupila druhý díl. A dneska jsem dělala bankovní operace na netu a řekla si, že mám, koneckonců, i na třetí díl, hihihi. Takže koupeno a až tohle dopíšu, stáhnu do Kindla....
Zatím se mi to líbí, včera večer jsem tím byla pohlcená až do půlnoci....Tak uvidím, jak to bude pokračovat.
Píše hodně i o pro mne exotičtějších krajinách, tak uvidím, jestli mě něco zaujme i z Nového Zélandu, třeba. Uvidím. 

A při tom všem čtení jsem si uvědomila, že Karin Lednická přesně ode dneška za měsíc vydává poslední, třetí, pokračování svého Šikmého kostela...
Píše moc pěkně a je na den o 15 let mladší než já....Vodnářka.
A je to od nás, z naší nedávné minulosti. V podstatě stejné časové období jako u S.Lark.




A tenhle teprve bude /18.4.2024/


Tak, čtenářské okénko skončilo.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...