čtvrtek 7. března 2024

...dneska zase

 chladněji, studený vítr a pod mrakem.



Ale včera bylo slunečno, šla jsem po obědě do Zásilkovny pro dva balíčky a měla jsem i sluneční brýle, jak ostře slunce svítilo...Ale foukal studený vítr.

Naši mladí v Praze užívají.Tady jen několik fotek z mnoha....


Asi pohled večer z ubytování ???


V jednom muzeu....



Ve světě mašinek....dávné lásky Ondry i Simonky...prý to bylo úžasné.



A ještě pohled z Petřína ???


A návštěva na mls u https://www.leliscupcakes.com. Máme/dcera obě kuchařky s návody na pečení, posypky taky...zdobí u nás kdeco kdykoliv...Takže naživo....




A užili si to tam všichni. Vlastně asi vychutnali.

Toto nejsou všechny fotky, mám jich mraky, ale tohle jen taková "ochutnávka".

Takže přes den čekám další fotky, plán jim narušili zemědělci se stávkou a hnojem ...



Tak jdou dopoledne na Hrad.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...