čtvrtek 21. března 2024

...ráno chladno,

 odpoledne teplo. Tak nevím, jestli to je normální jaro. Asi jo, dneska začalo to astronomické....Už napodruhé jsem dala ven olivku, oleandr, růžičky....už napořád, jedině, že by nasněžilo....





Včera jsem se dojímala nad sledováním za měsíc 7leté vnučky. Jak peče s mámou....



💙💚💛💜

Zase něco motám, trochu pletu, trochu háčkuju.


Jinak čtu, koukám s panem Há na snooker. Zimní sporty už nám skončily.No a domácnost, vaření atd. Dneska jsem umyla tři okna, na zítra jsem si nechala to balkonové....

Jedno video, mladí Vietnamci v Německu. Už přivolávají jaro všemi silami. Sázení bobulovin do velkých květníků a spousta vaření a pečení z nich/bobulovin ne květníků.... A odkazy na starší videa. Moc ráda na to koukám. Chápu i to, že keříky sází do těch květináčů, jsou v domě v pronájmu, třeba kdyby se zase stěhovali....


💚💙

A ještě jedno, co jsem sem nikdy nedala. Pár mladých lidí s dcerkami, Angličanka a Toskánec ??? rekonstruují zámeček ve Francii. Tři dny staré video, koukám, že nám chlapec zešedivěl.... Hlavní myšlenku z tohoto videa mám....ve Francii nechodí děti ve středu do školy !!! Jen tedy 4 dny.


💖💗

Tak a to je dneska pro mne vše, na co můj mozek stačí.

Klidný večer všem a hlavně hodně zdraví....
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...