pondělí 26. února 2024

..po noci

 kdy jsem kvůli bolesti ramene ?? nemohla moc spát....Si dopřávám neděli v pondělí, nic moc nedělám. Jen jsem skládala suché vyprané prádlo, zalila kytky, ustlala, kávičkovali jsme, vařím oběd.

V sobotu jsem si nahradila odkvetlé hyacinty modřencem a narciskymi. Mimochodem, vloni jsem měla hyacinty každý se dvěma květy, letos byl květ jen jeden...asi úspora, hihihi.



Simonku vzal táta na chatu, říkala jsem opatrně, ještě kašle podle mě dost ...No a takhle to dopadlo...konec února, bez čepice, nohy v potoce....Já vím, bylo slunko, ale jaro ještě zdaleka ne ....
Jejich děti, jejich rozhodnutí....





Dcera byla doma, měla s kamarádkou kimči den, nakládání.

Ondrášek se pozdě večer vrátil z polského setkání fotbalistů....
V cukrárně....
Na procházce městem....





Náš chlapec v zeleném....

No a já odpoledne dokoukala poslední, nové, Povídání s Vlněnými sestrami. Poprvé z nového showroomu....


Mimo jiné chystají jarní KAL, nové příze, radost z nového prostoru...

Tak a jdu dovařit....

Klidné pondělí všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...