neděle 28. listopadu 2021

...ranní mžik

 slunce, teď už je všechno pod mrakem.


Ještě jsem sem nedala posypky, které jsem objednala u https://www.leliscupcakes.com. A byla pro ně v Zásilkovně, jak jsem psala.
Pro ty, co neznají, je to mladá žena, chtělo se mi napsat dívčina...vzhledem ke mě....., která otevřela v Praze obchůdek na cupcaky, sledovala jsem celou dobu její blog. Mezitím přibyly její děti, stavba domku mimo Prahu, vydala knihu, kuchařku, se spoustou receptů a návodů. Taky jí máme, píšu máme, dala jsem jí dceři. Ale už jsem několikrát dělala podle jejích receptu mufinky a vyšlo to i s "dietním" cukrem na 1*****. Tak jsem objednala posypky, které ona objednává u jedné firmy v Kanadě ?? Dvě do zelena na Vánoce, růžové pro Simonku, hihihi, a červené to jistí. Myslela jsem třeba na perníčky, nasypat na talíř a vybrat.....Nebo na doma dělaná lízátka nebo buchtičky na špejli....Uvidím, co na to řekne dcera......



Taky jsem hned ráno udělala adventní svícen. Koupila jsem si před nějakou dobou v OBI dřevěný talíř, surový, příliš neopracovaný. A na něj jen svíčky a pár podzimních "ozdob". Letos nemám s jehličím. V parku se mi nechce ořezávat větvičky a počkám na Vánoce, jestli mi dvě tři větvičky do vázy přiveze zeť z chaty. Jen kvůli vůni, protože stromeček máme "krabicový". Kdyby ne, taky přežiju....
Ještě musím, před zapalováním svíčky, pokrátit knoty.
Minimalizmus.....




V pátek jsem si koupila vánoční kaktus, už bylo přebráno, ale tenhle se mi líbil. Je takový robustní a uvidíme, jak spolu budeme žít. Fotka se moc nepovedla, ale to nevadí, bude ještě jiná příležitost.


A ještě pohled na mou obrazovku, moje zlatíčka....


Jinak moc radosti okolo nevidím. Politici se dohadují, jsem zvědavá, CO bude nového a zázračného po výměně vedoucí garnitury. Hlavně úpěnlivě čekám na jejich zázrak s pandémií.....A co to přinese mě/nám...seniorům.

Klidný den a zdraví, zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...