sobota 4. prosince 2021

...několik dní

 jsem tu nebyla.  Na jednu stranu se nic moc nedělo, na druhou spousta věcí. My jsme v klidu a pohodě, byla jsem v týdnu na třetí dávce očkování, dva dny mě bolela ruka/dost, ale jinak nic....Mladí jsou v karanténě, Ondra první týden testování byl negativní, jinak 9 dětí ve škole pozitivních. Druhé kolo byl pozitivní i on a čtyři další....Takže kolečko pcr, instrukce, trasování....Ondra má jen lehkou rýmu a tu a tam si zakašle, bez teploty. Celá rodina jde na pcr zítra....👍👎

Včera jsem byla odpoledne u Uršuly, cestou tam jsem se prošla Parkem malého prince. Pokecaly jsme a popily bílé vínko. Bylo to moc fajn, vidět a slyšet někoho takhle dlouho mně známého.😁

Dneska ráno krásný východ slunce.



Včera dopoledne jsem šla do Zásilkovny pro balíček, tak jsem si nafotila cestu zpět. Nebe bylo jako vymetené, sluníčko zářilo, ale už tolik nehřeje.
Cesta od nákupního Centra Haná přes křižovatku a koleje tramvaje....




A už jsem v parku vedle domů, za knihovnou.
Bez listů na stromech je hlučněji od silnic, ale má to i své kouzlo. Ty stromy, ne hluk.





A ten balíček byl od Hugo chodí bos, pro děti jsem objednala zvonící stromek. Taky jsme kdysi dávno takový měli doma.....já jako dítě. Mají teď retro hračky, hry apod.



A ještě květy vánočníku, včera jsem dostala od Uršuly ještě jeden, menší, ale má víc poupátek. Děkuju za něj.


Tak, to byl můj uplynulý týden.

Klidný víkend všem.
A zdraví, zdraví, zdraví.....
💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...