úterý 16. listopadu 2021

...mami, můžu si vzít babičku ?

 To je včerejší dotaz vnoučat, když jsme si s dcerou povídaly přes Skype. Ondra mi chtěl ukázat, co už postavil z nového Lega/k 8.narozeninám od nás....A Simonka zase něco jiného, protože to je opička, co dělá brácha, to chce hned taky......Tak braly tablet s mou maličkostí z místa na místo v bytě, než mě zase vrátily mámě....


A my s dcerou probraly všechno, co nám na jazyk spadlo. Povlečení dětských postelí, vaření. V přímém přenosu jsem s dcerou dělala těsto na kynuté dýňáky/vafle. Navíc jsem pochválila zetě za jeho pohotovost...U vaflovače se jim odštíplo to, co drží ty boky k sobě a on si poradil....použil jakousi svorku a bylo vymalováno....Ještě jednou chválím pohotovost a rychlost opravy, mám šikovného zetě. .....hihihi.....



Nejdříve nežravci zeleniny ohrnovali noc, při přípravě těsta, nakonec se na to ale prý vrhli a vše o zelenině bylo zapomenuto.....💗

Já si dneska přispala, vstala jsem chvíli před tím, než mi volal hoch od Rohlík.cz, jestli muže přijet o čtvrt hodiny dříve....JJ, mohl, samozřejmě. A tak jsem skoro hodinu věnovala vybalování a uklízení. Dneska toho bylo víc, ne jen jídlo, ale i dost drogerie, taky něco z lékárny Benu..... Pan Há polehává, nějak se mu dneska nechce z postele.😀

Venku je takový mlhavý opar a chladno, nojo, je podzim.







Tak, takhle to dneska mám já. A co vy, zdrávi ? Vše OK ?

Je deset, můj čas na telefonování mé mamince...Jdu.

Hezký den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Dobrý večer, Milky. Ráda čtu váš blog. Libí se mi jak popisujete svůj běžný život. Jednou to vaše děti i vnoučata hodně ocení.
    Stále mi jen není jasné, proč nakupujete donáškovou službou Rohlík. Dosud jsem to neznala, a sama si nedovedu představit, že bych to využívala. Máme malý obchůdek pár kroků od domu a Albert na dojetí. Těší mě si tam zajít, vybrat si, co potřebuji a doma to vybalit. Taky jsem ráda mezi lidmi, i když je neznám. Nedovedu si život bez normálního nakupování představit.
    Přeji vám hezké podzimní dny.
    Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...