úterý 23. listopadu 2021

...venku pod nulou,

 slunce ale vychází na skoro čisté obloze.



Na silnici i výpadovku je zase víc vidět, teď, když opadalo listí na stromech.



U TV jsem si nahodila na malé/nízké ponožky ze zbytku příze, ale moc mi to nejde, nějak se nemůžu soustředit....A o velkém svetru ani nemluvím.....



Včera jsem začala hledat recept na tlačené perníky do dřevěných forem, ale nenašla jsem ho. Myslela jsem, že ho mám někde poznamenaný, ale ne. A všichni si recept chrání. Našla jsem jeden "náznak", tak to vyzkouším. A pomalu si budu dělat seznam potřebných věcí na pečení vánočního cukroví. Kolik čeho apod. informace. Abych si to pak všechno objednala na dovoz.
Uplynulé dny jsem měla částečně zaplněné domácími pracemi, částečně odpočinkem po nich, čtením a sledováním filmů. Nic moc nového jsem neobjevila, v mém věku je většina věcí v TV "opakováním" toho, co už jsem někdy viděla. Koukali jsme na turnaj mistrů v tenisu, nějakou cyklistiku a právě probíhá krasobruslení. Takový je náš současný seniorský život.
Jako na potvoru bydlíme v kraji, kde je nejvíc nakažených, vysoká čísla....,takže mě to ani netáhne na vánoční trhy, přestože jsem očkovaná. Jsme. Ráda bych šla, ale strach, že "něco" zavleču panu Há/a jeho nemocem....mě děsí. Koneckonců ani já nejsem natolik fit, abych si TO mohla dobrovolně dovolit. Kdyby takhle uvažovala většina, bylo by to, ou jé......lepší pro všechny.
💗

Jdu.
Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...