sobota 6. listopadu 2021

...dneska jen

 vaření, byť maličko se sebezapřením....

Ráno jsem vstala, vytřela, vyluxovala, utřela prach...a vstal i pan Há.

Takže plán na oběd byl jasný.

Už tady jednou byly, ale : masové kuličky s červenou řepou, našla jsem je v únoru 2018. Jediný rozdíl v receptu je, že já přidávám do masa s řepou i nakrájenou mladou zelenou cibulku.....






Pánev jsem jen vymazala, ale vypeklo se dost tuku. Jako vždycky z hotového mletého z Tesca. Já mám nejradši z Globusu nebo z Billa. Takže jsem sádýlko použila i na brambory. Chtěla jsem dělat okurkový salát, ale, protože jsem si přidala k vaření oběda ještě jednu věc....Umíchala jsem jen bílý jogurt s trochou tvarohu, oleje, solí a pepřem a koprem. Něco takového, jako seveřani dělají k lososovým plátkům a pečivu. 

A co jsem ještě dělala ? V Tescu měli v zelenině moc pěkné cibulky, tak jsem se rozhodla pro nakládané podle Vege is .....






A tady je originál.....


Venku je chladno, ale slunečno. Honem jsem ještě vyprala nějaké barevné prádlo, do večera to určitě uschne. Jinak rosničkáři hrozí deštěm.....

A protože jsem toho dneska udělala dost, půjdu lenošit....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...