čtvrtek 4. listopadu 2021

...prší, prší,

 včera trochu a dneska zase od brzkého rána. A je tma, skoro na svícení.




Za chvíli půjdu vařit, dneska vegetariánské, hihihi. Spousta zbylé čerstvé zeleniny s kimči a bílou jasmínovou rýží....Dneska v poledne čekám nákup, zase čerstvou zeleninu a hlavně vejce, na které měl včera pan Há chuť, na večeři/www.rohlik.cz....A v lednici bylo jedno....A samozřejmě i jiné věci.

Takže jen letmo tři věci.
Protože jsem často nakupovala v plzeňském obchodě Koření od Antonína , chodí mi často maily s různými nabídkami a typy na vaření. Nejdříve jsem objednávala pro sebe/i kolegyně v práci v eshopu, později mi chodil nakupovat synovec osobně do obchůdku....Pracuje a žije v Plzni. Miluji jejich čerstvý vonící pepř, i ten černý, když se pár kuliček namele/ukelpe v hmoždíři, je to skoro bad mé síly, hihihi. Čiré afrodiziakum....O různých směsích nemluvím.

A ještě jeden typ.
Předevčírem jsem tam objednávala nějaké "maličkosti" na Mikuláše dětem a spolutchánům k Vánocům.
Asi zítra si pro to půjdu do Zásilkovny.....

A aby nebylo jen u tipů, ještě jedno video.

Martha Stewart a její pečení semínkového chleba.....v hrnci v troubě.....


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...