úterý 9. listopadu 2021

..a dneska ještě

 jeden příspěvek, ode mne o nás a mém okolí.

Krásná žluť a okr skončila, stromy jsou dost opadané, větve trčí k nebi. Tak to teď bude pár měsíců....Ráno byl jen jeden stupeň nad nulou, od pusy mi šla na balkoně pára.... Zvenku, mimo ruch aut na silnici, znělo krákání velkých černých ptáků, které se mi nepodařilo vyfotit. Odletěli kousek jinam, asi mají radost z chladna a své vlády nad krajinou.









Tady je připravená hromádka mého pletení. Včera jsem měla dobrou vůli plést...Ale hned na začátku řady jsem upletla o jedno očko jinak, než jsem měla....a párala jsem celou řadu dokola....a to mne znechutilo až tak, že jsem to zase odložila.....Tak dneska ????
A čtu....


Za chvíli půjdu volat mé mamince, včera dopoledne jsem nevolala, byla jsem ve městě. Po obědě pospává, tak jsem taky nevolala a později mi mobil nebrala. Seděla určitě s mou sestrou u TV v pokoji a mobil má v kuchyni, tudíž to neslyšely....Tak dneska radši dopoledne, to je sama, než sestra přijde od sebe shora....
Potom oběd a pak možná Zásilkovna a OBI. Uvidím.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...