čtvrtek 25. listopadu 2021

...čtvrtek,

 konečně píchnutá vakcína proti chřipce, dcera nás odvezla tam i zpět. Mě už čeká jen třetí dávka proti kovidu. Snad se mi ozvou příští týden. Nebo já jim.

Včera jsme si zase pěkně popovídaly s dcerou a dětmi přes Skype. Jako za starých časů, jenže my tenkrát byli v Ústí a oni tady v Olomouci. Teď v jednom městě.

Včera vyráběly sněhuláky podle nápadů u https://www.instagram.com/wash_m_paper/?hl=cs nebo https://www.washmpaper.cz. Možná i jiná inspirace ? Je toho teď na sociálních sítích hodně. Až moc.



Fotky jsou malé, je to foceno přes Skype a oříznuto, moji miláčkové.
💗
Když jsem prohlížela svá oblíbená...., narazila jsem u Američanky Marthy Stewartové na plněné ořechy, jako malé sušenky. Její maminka je/byla z Polska.


A už je zase tma.....

Klidný večer a zdraví všem.
Děkuji také za vaše návštěvy u mne....
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...