sobota 27. listopadu 2021

...se sněhem

 přišlo i větší světlo po ránu, hihihi.

Včera po obědě, ze začátku ještě s deštěm, ale pak už jen sníh.....




Večerní pohled na stejná místa byl skoro romantický, kdyby tam nebyla ta silnice.....




A dneska ráno na mne při otevření dveří na balkon dýchla ZIMA.....Jako roční období, nikoliv jen pocit chladna.




U nás doma vládne poklid, jako každý den. Pan Há se v šest nasnídá a aplikuje si inzulín...Pak ještě hupne do postele a spí. To spaní mě moc nejde, tak už něco málo dělám, zprávy v TV, novinky na sociálních sítích a oblíbená nová videa.

Tak jsem zjistila, že na FruityKnitting byl v nové epizodě jako hlavní host Kaffe Fassett. Můj oblíbený návrhář látek....


💗

A že se blíží ty svátky a budeme víc doma / ????, tak ještě upoutávky na několik "udělej si sama".

Třeba severskou hvězdu u NESTO , je tam i video krok za krokem.
💙

BABILENKY zase vánoční kytičky....
💚

Na Instagramu u WASH M PAPER je návodů a nápadů spousta.....
💛

A když už jsem tam, na Instagramu, tak třeba Míša LANDOVÁ má moc pěkný perníčkový adventní kalendář, ještě není pozdě....
💜

Pan Há vstal, vaří si čaj, tak já taky půjdu dělat něco do domácnosti, hihihi.

Hezký den všem.
A zdraví.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...