středa 3. listopadu 2021

...možná

 budu zase několik dní monotématická... Fotograficky. Ale takový je můj současný život.

Včera jsem v poledne jela do města, k obvodní doktorce na preventivní prohlídku, po odběrech krve, měření tlaku a ekg vše jakž takž OK. O panu Há jsem donesla jen poslední nálezy, domluvila nám očkování proti chřipce a jela domů.

Cestou od tramvaje jsem zase vyfotila své oblíbené stromy před domem/za domem ???

Minulý týden jsem si všimla, že se na loučku vrátil podstavec sochy, včera byla i socha zpět, myslím si, že jiná, než byla předtím. Na to se ale musím podívat do archivu svých fotek.




Má oblíbená vila paní Lipčíkové/knihovna za denního světla a ze země.






A dneska ráno vše zase pro změnu v mlze, teď už není....




Počty nakažených stále stoupají, musím ale zajít panu Há pro léky do lékárny, tak se na to připravím. Předobjednám si je a počkám na sms. Hodně pozitivních je hlavně tady na Moravě, nějak nechápu proč. Že by si tu lidi dávali míň pozor ???

Jinak nic moc nového, pletu, čtu si, objevila jsem knihy Mony Kasten, tak čtu její knihy pro ženy......

Dneska mám ještě navařeno, ale budu muset udělat nákup na www.rohlik.cz, abych moc nemusela mezi lid.
Na neděli jsem objednala pana Há na 3.dávku očkování, tak doufám, že dojdeme. Ještě pořád kašle, koupila jsem tedy taky antigenní test na kovid19, tak mu ho asi předtím udělám....

S přáním pevného zdraví všem se pro dnešek loučím.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...