pátek 26. listopadu 2021

... a první sníh,

 i když s deštěm, je i tady u nás v nížině....na Hané ???




Sněží s deštěm, ale na fotkách to moc vidět není. Když to dopadne na zem, rozpustí se to ve vodu.
Dopoledne jsem byla v lékárně, na malém nákupu v Tescu a v Zásilkovně.
Právě, když jsem šla domů, začalo pršet a okolo po silnici jezdila auta s popraškem sněhu na střeše.

Teď odpoledne nic moc dělat nebudu, ani se mi nechce. Bože, kde se TO ve mě bere ? Já, taková činorodá osoba.

Tak jsem se alespoň poučila o kassavě.

Na jednom videu, čínská babička, ho sklízí a připravuje maniok jako škrobový prášek/mouku.... Na druhém, u Sros z Kambodže, ho upravují na vaření a přímou konzumaci.



Tak jsem si zase zacestovala prstem po mapě/obrazovce počítače a jsem o něco chytřejší, hihihi.
Možná.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...