neděle 31. října 2021

...poslední říjnový den,

 to nám to zase pěkně rychle uteklo.....

Největším plusem dne jsou narozeniny našeho vnuka Ondřeje, dneska mu je 8 let....Jsme pozvaní k mladým na minioslavu, ale pojedu asi jen já, pan Há se necítí být ještě fit. Navíc se setkáme se spolutchány, tak si nepřipadá dostatečně reprezentativní. Ne, ještě kašle a začal i hodně smrkat, nikam ho nebudu nutit jít....Je celý svůj otec.....

No a dalším významným bodem dnešního dne je posun času zpět na středoevropský, ten náš původní. Přechody časů mne rok od roku stojí víc zvykání, tak uvidíme.... Všechny hodiny jsem přendala už v noci, než jsem šla spát, elektronika se přenastavuje sama....

Listí na jasanu padá o 106, už skoro nejdou rozeznat suché větve ve špici od opadaných.



Chryzantéma na balkoně se probrala k životu, za pár dní balkon zase uklidím a něco povyhazuju a urovnám. Připravím na zimu.


Pletu, moc rychle mi to nejde, ale užívám si to......


Odsadila jsem jedno pileí miminko, snad se mi to tentokrát povede.....ještě tam jsou dokola další, ale s těmi počkám....



Jako vždycky, jsem rychle hotová.....Nejdříve jsem miminko přesadila, pak teprve koukla na internet.....



Ještě jednou moje pletení, nepřišitý knoflík na obalu a vůbec. Půjdu na to hned, jak tohle dopíšu.... V proutěném koši moře sáčků s přízemi, označené barvou, tj.symbolem v návodu, a písmenem. To je v návodu trochu matoucí, jednou značka, jednou písmeno....Ale zvládla jsem si to udělat ještě před začátkem pletení. Taky jsem si nakopírovala návod na barevné pletení na volný papír. Kniha je brožovaná a pokud není "násilím" zatížená, tak se zavírá....


Tak jdu.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...