středa 16. prosince 2020

...žijeme v Kocourkově,

 jinak si to nedovedu vysvětlit....

Jako zdravotnice, která zažila a viděla tolik utrpení pacientů dospělých, mladistvých, miminek, to nechápu...

Jak může matka po úrazu dcery v prostředí se zvířaty, .... kopyto koně na hlavě dcery a oděrka z toho....bránit v něčem, co by mohlo v případě pozitivity tetanu zachránit život dítěte, protože: 

citace :

I přes specifickou terapii je smrtnost stále vysoká (50 % letalita[5][7]). Obecně platí, čím kratší je inkubační doba, tím horší je prognóza. 

tetanus...wikiskripta

https://video.aktualne.cz/

No, já skutečně nemám slov.....Co by jiná matka dala za to, aby dítěti pomohla a nebo zabránila vzniku smrtné nemoci....

Rodiče dívenky se odvolávají k ústavnímu soudu kvůli porušení práv člověka ....Za tím musí být buď skutečná, sorry, hloupost  nebo touha po penězích.....

Jsem unavená, nemyslela jsem si, že budu trávit podzim života ve společnosti, kde peníze znamenají to první i poslední. Je to vidět i v současné pandemii. Lidi nechápou, že TO všechno, co se děje...není kvůli tomu, že TO chce vláda / rozuměj Babiš /, ale že se jedná o životy a zdraví lidí....

Já se dostala tak daleko, že když si moje maminka /90/ stěžuje na mlhy a že nevidí do vsi....tak  se mi chce říkat, to víš, za to může Babiš.....😁 To přeci dříve nebývalo, hihihi.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...