pátek 4. prosince 2020

.. a už je to

pryč....Ten sníh.

Ale zase, pro změnu, dneska docela dost fouká.

Včera večer jsem udělala dvě linecká těsta. Jedno ze špaldové mouky, másla a medu / a špetky soli/, 3ku2ku1mu  dílu...A druhé klasické. Dneska ráno jsem to upekla, lepší bylo s tím medem. Na zpracování i po upečení.

Tak jsem ještě po cukroví upekla panu Há francouzský tvarohový koláč, v originále s troškou nemletého máku. Ten nemám, tak jsem dala hrst rozinek.


Krabice vypadá velká, ale je to všechno proložené bublinkami...pár kousků cukroví do balíčku pro mou maminku. Na ozdobu sušené hvězdičky z pomerančové kůry, ne na jídlo.


Dneska jsme měli bezmasé jídlo, bulgur a dušenou zeleninu se žampiony.




Jsem docela uběhaná, po bytě...že. Takže si jdu číst a pak si ke koláči uvaříme dobrou kávičku.

Klidný den a zdraví všem
💗💙💚💛💜

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...