sobota 5. prosince 2020

Mikulášský podvečer,

 klidný jako jiné roky....

Dopoledne se tu zastavila dcera, připravily jsme balíček pro mou maminku, něco přivezla, něco odvezla...Děti jsou s tátou v lese na chatě, přijedou po svačině za mámou. A to už budou mít doma pytlíčky od |Mikuláše, on přece nemůže chodit, když je ta nemoc.....

Už jsem vyndala keramický betlém, zase po roce, poprvé v novém bytě.




V TV sledujeme semifinále snookeru.


Na stolku dohořívá svíčka. Zítra bude zase adventní svícen, už druhá svíčka !!!


Jsem utahaná, po odchodu dcery jsem luxovala a trochu uklízela, dodělávala oběd a teď už nic dělat nebudu. Kde jsou ty časy, kdy jsem v bytě 2+1 umyla okna, vyluxovala, utřela prach a vyměnila každý týden ubrusy a prostírky. S těmi okny to nebylo každý týden, ale... To už nikdy nebude. Hlava si myslí, že bych to zvládla, ale tělo už nějak nemůže, hihihi.
A jinak nic nového, naštěstí, že. Cukroví upečeno, jen trochu "po svém" nazdobím perníčky. Pomalu si píšu "jídelníček" na Vánoce, abych postupně měla všechno doma. A když ne, tak hlady určitě nezemřeme.
Dcera byla v Zásilkovně u Šantovky a byla zděšená množstvím lidí a aut.... Lidí v obchodech přeplněno, prostě jsme se stali konzumní společností a myslíme si, že bez piva a hospody / striptýzbarů v Praze apod./, nákupů každý den /..../ atd. nejsme živí. A své skutky maskujeme základními lidskými právy. Včera to bylo v Parlamentu o DOBROVOLNÉM očkování proti kovidu...a platbám za něj státem. No horor. Ani bych se nedivila, kdyby klidný a nesmírně inteligentní ministr zdravotnictví po čase podal demisi....
 CO za lidi to tam je ? A o čem pořád dokola mluví / melou/, nedivím se, že občas odhlasují i něco, co nedává smysl a nemá hlavu ani patu. A pak se "diví".... Takže je nakonec pravdou, že parlament je odrazem lidí, kteří ho volí......
Končím, sorry. Nechtěla jsem....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...