úterý 1. prosince 2020

..první prosincový

 den. Venku je -5, námraza na trávě, mraky z jihozápadu, zatím nesněží. Oproti jiným místům v ČR. Nebo ve vyšších polohách.





Byla jsem hned po ránu s odpadky a zaznamenala jsem větší pohyb lidí. Tedy spíš mládeže, začaly zase chodit do školy. Naproti nám je gymnázium, takže skupinky mladých od zastávky tramvaje k němu. A další skupinky zase pro změnu na tramvaj do města.
Pocitově je větší zima, než těch 5 stupňů pod nulou. Vlhko.
Pan Há vstává, dneska dopoledne pečeme, spolu, cukroví. Protože strojkové a to ho potřebuji....
Čekám na zprávu ze Zásilkovny, potom tam dojdu, už tam na mne jeden balíček čeká, tak abych to vzala najednou. A už bych měla mít všechny dárky pohromadě....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...