neděle 6. prosince 2020

...neděle s

 bouřlivým východem slunce. Myslím tím tu spoustu temných mraků a oranžový východ slunce.


Teď už je docela vymetená obloha, svítí sluníčko a jsou 4 stupně nad nulou. Naši mladí chtějí jet s dětmi do ZOO tady v Olomouci. Asi odpoledne, nevím. Jojo, teď mi přes Skype říkala, že odpoledne. Jdou s kolegyní z práce, poslední společná návštěva na permanentku, v roce 2020.

Já včera zase nemohla nechat ruce v klidu. Podle Bandorky jsem udělala čtyři hvězdičky a začala jednu dečku taky podle ní. Zpracovávám nějaké zbytky Camilly, pořád nějaké zůstávají....Dneska má na blogu háčkovanou vánoční koule.


A konečně jsem vyměnila v tiskárně náplně a včera jsem tiskla do aleluja...
Takže jsem vytiskla i návod na kšiltovku BE OUT od Pro šikulky.
A mimo to i koupené návody na svetry, 
No Frills Sweater od PetiteKnit, v češtině, přeložily VS.
Elton od Joji Locatelli.
A znovu Toph od Wolly Wormhead. Taky v češtině s překladem od VS.Ten znovu, páč stěhování....
A asi byl dán do sběru v hromadě papírů, co jsem likvidovala....
Mám ráda při práci návody natištěné. Tak teď ještě ta ruka /..../ a můžu začít.
Tu kšiltovku jsem už i vystřihla, nejdříve větší velikost na Ondru a pak to můžu zredukovat na menší pro Simonku.


Jdu zavolat mojí mamince, včera mi volala neteř z Hradce Králové, tak podrbat...Téma k hovoru, teď jich mám méně, když trčím doma. A volám jí obden, tak se nic moc neděje, naštěstí, že.....
Ve čtvrtek zase, pro změnu, měl 4. narozeniny Péťa od synovce Jirky. V Oboře u Loun.

Hodně zdraví chlapečku...jsou doma ze školky, má rýmu....



Tak jdu.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...