středa 16. prosince 2020

...skoro

 vánoční dárek, jako vloni.

Vloni jsem si, jako poslední dárek, objednala u https://www.vlnenesestry.cz , tohle pouzdro na jehlice. Bylo to od http://jita-siti.blogspot.com, která má na svém blogu moc pěkných věcí....

......zase nádhera , pouzdra na všelico.....😀👍

Jsem s ním moc spokojená. Sice taky šiji, ale ještě jsem se k takovýmto kouskům nepropracovala. Asi i proto, že pro sebe dělám málokdy, hihihi.

Takže, zaplněný loňský dárek...



A můj poslední letošní nákup u nich ?
Už jsem o tom psala, jedno přadeno příze, knoflíčky, které se mi u nich moc líbí a knížku s návody na ponožky. Při úklidu syslírny jsem zjistila, že mám spoustu 100 g přízí pěkných barev, akorát tak na ponožky. Tak to bude moje velké předsevzetí pro příští rok, vyplést TO.... Ne, na ponožky ta superdrahá příze není, tu zpracuji na šátek pro sebe....





A tohle jsou moje nepostradatelné pomůcky, koukám, že to potřebuje vyprat. No po tom, co to pořád nosím..... Prostě to pořád není ONO, ta moje levačka.


Pan Há sleduje v TV biatlon, já půjdu ustlat v ložnici a podívat se, co bude dneska k obědu.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...