pondělí 28. prosince 2020

...a je mezi svátky,

 venku dost fouká, je pod mrakem a -2......

Když tu byli první svátek mladí a děti si rozbalily dárky, tak Zbyněk udělal nějaké fotky.

Já koupila na e shopu https://www.dvatatove.cz pro Ondru mikroskop.

V balení k mikroskopu je i sada preparátů připravených, ale i krabička s čistými podložními i krycími sklíčky. Aby jste si mohli udělat vlastní preparáty, třeba vlastně chycenou muší nohu, vlastní vlas či chloupek....a tak dále, podle vlastního zájmu.

A ještě jsem koupila další preparáty, odkaz pod obrázky.

Jediným záporem je anglický popis jednotlivých preparátů, ale už i tyhle malé děti se učí angličtinu, takže to vlastně tak nevadí. A myslím si, že takovouto "hračku" kupují lidé s vlastním zájmem o tuto problematiku.😀









Simonka toho na prohlížení moc neměla, protože s sebou neměli ALBI tužku, tak se s klidem podívala i na psí chlup.... A k minipanenkám jí zase chyběl domeček, který má doma.... A tak okupovala babičku / byla jsem z toho poprděná blahem..../ .

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...