pátek 18. prosince 2020

...za týden

 už bude po Ježíškovi. A jsou k tomu datu takové úlevy pro obchody, až se trochu děsím ...Co bude následovat, abychom s panem Há tuto dobu přežili..... A lyžovat letos asi pojedou i ti, co na lyžích nestály 10 i více let. Je to přeci dovoleno.....

Ještě jsem neslyšela v TV, na stanici zpráv a informací  veřejnoprávní TV, na kterou všichni přispíváme, i my s panem Há !!!!, jak je to s matematikou....Dneska bylo oznámeno, že máme ze včerejška 7 500 pozitivních. A ukazují nám, jak špatně na tom jsou v Německu, tam včera bylo 30 000 pozitivních,  já sem zaokrouhluji...

To jsou chudáci, co ?

Ale zapomínají v TV upozornit, že nás je 10 milionů a jich 83 !!!!

Takže matematicky... u nás 7 500, takže x 8 / pro jednoduché počítání opět zaokrouhluji na 80 milionů, 8x víc než my.../  a měli by tedy mít, v porovnání s námi,  60 000   nakažených denně !!!!!! Nemají.

A nebo jinak. Jejich počet včera pozitivních 30 000 vydělíme 8 / je jich 8x víc než nás, opakuji pro vysvětlení.../ a dostaneme 3750 pozitivních za včerejší den, v Německu. Tj. polovina toho, co denně je u nás.

A oni zavírají obchody, gastro, školy, úřady, zákaz vycházení a shromažďování...atd. atd.

A u nás ??? 

No nic, jsem zvědavá, co naši páni poslanci za nás, naším jménem, vymyslí,,,,

Silně zvažuji, že letos to byly poslední volby, na které jsem šla. Stejně nikoho nezajímá, koho jsem volila, tak přestanu být číslem ve statistice těch, CO jdou a volí....

A očkování ? Pěkný článek u Soni Malinové .

A co jinak u nás ?

Rýmovníku se daří, vypěstovala jsem ho  z 3 cm větvičky se třemi minilístečky od dcery, asi před dvěma měsíci.



Krabice s věcmi k šití jsou urovnané, čekají na police.


Pár větviček smrku, pokáceného kýmsi na chatě, přivezl mi je zeť. V kuchyni i pokoji. Dokonce i na balkoně.


Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...