čtvrtek 31. prosince 2020

...tak a je to....

 Moje první čtenářka a mnohdy i kritička /hihihi/, naše dcera, mě upozornila....

Tak ještě doplňuji...aby nedošlo k omylu :

Aby nebyl někdo zklamaný, že stavebnice srubu neobsahuje figurky. Ty jsou, samozřejmě, z jiné krabičky. Jak to tak děti dělají.

Před časem http://blog.rosamitnik.cz na svém blogu psala o výrobci dětských dřevěných hraček. Už to ale nějakou chvilku je, možná předloni.....

https://eshop.detoa.cz/hracky-ze-dreva

Tak se tam, cestou odněkud někam, dcera zastavila. V jejich podnikové prodejně. S celou rodinou. A mám pocit, že si odtud přivezli figurky na betlém aj. dřevěné výrobky. A letos tedy koupili přes eshop Popelku...magnetické divadlo.




Takže, chybu jsem snad napravila....

Jdu dělat nějaké přípravy na večer, ale skutečně minimální. Chci udělat aspik s vejci, šunkou a zeleninou....
Venku je mlhavo, námraza a -2. Tak to určitě dobře zatuhne, na balkoně.😀

Hezký den všem....
Byť bude s rodinou, to jsme přeci chtěli, když jsme se vzali, že budeme SPOLU.....

💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...