čtvrtek 10. prosince 2020

...už jen 14

 dní a přijde Ježíšek.....

Dopoledne jsem šila a vařila oběd. A venku hodinu drobně mokře sněžilo. Ale nezůstalo to ležet. Je hodně zataženo a tma na svícení už od dvou hodin.




Kapsičky jsou ze zbytku ubrusoviny, bavlny s potěrem. Na hygienické potřeby, kosmetiku, plavky apod. Pošlu je asi Marušce. Tedy, dcera pošle. 😀


Dneska už nic moc nedělám, možná upletu nějakou řadu na svetru. 
16.12. ve 20,00 hod. bude u Vlněných sester vánoční večírek /on line / a 1.1.2021 večer novoroční, na kterém společně začneme něco plést. Jak se říká...jak na Nový rok, tak po celý rok. Přemýšlela jsem, co začnu...A pak mě napadl šátek z příze z jejich kolekce Music Singles od Emiteri Yarns.
A protože mám hnědý kabát, moje volba byla jasná. 
Into My Arms


Klidný večer všem.
A zdraví.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...