pátek 25. prosince 2020

...náš Štědrý den

 byl v poklidu...

Nízká oblačnost a mlha ustoupila oblačnosti vysoké a občasnému sluníčku. Ale nespadla u nás ani vločka. Fotoaparát jsem vzala do ruky až při západu slunce.




První olomoucké Vánoce. Snad jich bude víc....


Pořád něco měním, na háčky jsem zavěsila nejpoužívanější hrnky, "nářadí" k vaření jsem dala do šuplete. Bylo toho tam až moc....Takhle je to "poklidnější".


Konečná verze dnešního prostření stolu. Talíř s diabetickým cukrovím, letos se mi dost povedlo....


Byl to po večeři klidný večer, u TV pohádek, potom dokonce Pelíšky. Sice hodně pozdě, ale nikdy neodolám....

Klidný první svátek vánoční všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...