sobota 26. prosince 2020

..druhý den

 vánočních svátků ja pomalu za námi.

Dneska venku daleko chladněji, jasno a nebe plné temných mraků. Ani vločka nám tu nespadla. Mluvila jsem s maminkou, v Tisé je bílo.

Byly v domě dvě holky samy. Naše maminka /90/ a mladší sestra /62/. Kluci nepřijeli, Vláďa /37/ je v Praze a cestu vlakem jsem mu neschvalovala.... A Tomáš /35/ je v Plzni a autem s kolegou by přijel na Štědrý den v podvečer, takže radši ať je v klidu doma. Oba jsou svobodní. Bylo to tedy poprvé v životě, co nebyli s mámou.....

Takhle bylo brzy ráno.....



A takhle to vypadalo po západu slunce. Z naší strany domu. Z druhé strany musely jít temné mraky celý den, ze západu na východ, k Jeseníkům a Beskydům.




Náš stromek večerním focením a pod tím s bleskem....



Jinak klid. Včera odpoledne tu byly děti, dneska jely na skok ke druhé babičce a dědovi.
Od zítřka přísnější režim k pandemii.
No, my jsme pořád doma, takže nás se to moc nedotkne. Uvidíme, jestli to pomůže.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...