úterý 5. března 2019

...musím

rychle psát....počítač se asi chystá do věčných lovišť, protože se pořád seká a práce s ním je čím dál  horší a horší....
Ale jinak je to můj věrný miláček, spoustu jsme toho spolu zažili.
Ráno jsme jeli s panem Há na nákup a potom za maminkou do Tisé. S jejími léky, popovídáním a obědem.
Počasí nic moc, fouká, je chladno, honí se mraky a cestou z garáže domů nás posypalo i něco sněhu. Pár vloček.


Primulky už mají rozkvetlá všechna poupátka....


Začala kvést zase jiná orchidej.


Začala jsem plést další pár ponožek.

I started knitting another pair of socks.


Jdu plést, nařežu další bločky na červenou deku, uvařím na zítra oběd. Jdu totiž dopoledne na stomatologii do nemocnice na trhání kořene zubu....Netěším se......

Hezký dnešní den všem.
I ty další, samozřejmě......
A děkuji všem za návštěvy u mne, mám z toho velikou radost......
💙💚💛💜💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...