čtvrtek 21. března 2019

...asi

už je tu jaro....
Tedy, sluníčko svítí, ale rána jsou velmi chladná a vítr, co pofukuje, je pěkně studený.

Dopoledne jsem byla v bance, potom pro zeleninu a maso a doma už na mě čekal balíček od https://www.fwtandoori.cz, objednala jsem si bambusový napařovač na můj wok  /20 cm/ a hlavně čínský sekáček Jade Temple, konečně ve svém věku ho mám....hihihi.
Už se těším, jak na i domku, kam ho taky vezmu s sebou, budeme vařit a sekat třeba kuře na jednu hromadu, sakum prásk....a vařit zdravě, hihihi.....


Ještě mi kvete vánoční hvězda....a docela ujde, asi proto, že byla z kategorie vyšší ceny...nevím.
Jo, a červená jablka na košíku jsou od Vietnamců za 16,90 Kč za 1kg.

Pan Há mi čistí stroj, pořád tam za ním MUSÍM chodit = volá mě. Tak končím. Pořád ztrácím nit....ve psaní.

Hezký jarní večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...