pondělí 4. března 2019

...dneska

jen o jiných zážitcích.....
U nás vše jako obyčejně, v pátek s maminkou k jejímu obvodnímu lékaři, potom ji odvézt domů, pak my domů....Víkend ve znamení atletiky na Mistrovství Evropy, deště a mraků venku, cesta do lékárny pro tašku léků /...pro maminku/....nějaké nákupy a je tu pondělí....

Mladí byli na výletě v Plumlově, tak zase jednou něco o nich a s nimi....
Byli jsme tam s dcerou snad první léto, co studovala a pracovala na fakultě v Olomouci, jen to nebylo na koupání, byly tam sinice. Snad už se jim to zlepšilo. Určitě bych našla nějaké fotky, hihihi.

http://www.plumlov-zamek.cz
http://www.mestoplumlov.cz


Moje "poslední" oblíbená od nich z domova, příprava na jarní projížďky ????? A tak trochu výbuch sopky nebo maličké tornádo.....


Z dnešního rána z cesty od Ondráškovi školky domů...
Nová socha poblíž domova.


Moje šití ztratilo směr na ušité bločky.....nakonec jsou znovu uklizeny, v obchodě neměli hnědou podle mých představ. Tak jsem koupila červenou a zase pomalu rozjíždím stroj. V pátek mi těsně po našem návratu z Tisé došel balíček s novou kráčející patkou a novým cívkovým pouzdrem s odstřihem nitě....Tak dávám stroj do cajku...Pan Há ho trochu pročistí ....Já mezitím řežu látky a chystám se...
A dojde snad i na ty tepláky. Koncem týdne by měly děti přijet. Uvidíme.

Jinak nic nového....
Mám dneska spěch / a nervy..../, tak radši....

Hezký den všem.
😅




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...