neděle 17. března 2019

...neděle

a odjezd dětí, to nesnáším....

...před odjezdem....

Dcera mě zase pokárá za dědovy nohy....že jsem je neořízla, no, vzal si nové mnou pletené ponožky, tak je tady ukazuji, hihihihi.....

Děti jedí druhou snídani, Ondra nevěděl CO, tak prý rohlík....a k tomu Simonka její oblíbené.... "já taky".....Skoro na všechno, co vidí dělat bráchu. Ale moc jí to nejelo....Však oba nedojedly....hihihi.


...oči přilepené na pohádce....


Jsou momentálně za Prahou směr Hradec Králové, pan Há sleduje sport, já peru maličkosti, dneska musím vařit /...pro sebe.../ , doinstalovávám si vše na nové  PC.
Včera byli odpoledne v Tisé za prababičkou, celý den tu lilo jako z konve. Dneska svítí sluníčko, alespoň mají hezky na cestu.

                                                                  Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...