úterý 26. března 2019

...dneska

je to u nás jako včera....Chladno, pod mrakem a na horách sníh. I u nás na domku sněžilo, říkala mi včera maminka. Je to přes 500 mnm / 560 ??? /.


Ještě jeden pohled na mé kvetoucí orchidejky, no dobře, tak dva pohledy.


Včera jsem fotila čtvrť Bukov, vilky a vily, leč po přetáhnutí z mobilu do tabletu jsem viděla, že jsou fotky všechny  "máznuté". Cestou od kadeřnice jsem neodolala a mobil vytáhla, ale byla to zbytečná námaha. Byla zrovna mezera mezi silnými přeháňkami. Taková silná přeprška a zase na chvíli klid. A jiný pohled na kopce na druhé straně města, bohužel se nepovedlo....To mě mrzí a musím se na ten mobil podívat, co se stalo.....
😉
Dneska se chystám šít, uvidím, jak se "dokopu".
😈
A ještě jedno video s všehochutí, dívka zvládá uvařit omeletu, pak sestrojí domeček na kytky, policový systém a nakonec kytky přesazuje. A ukazuje, jak si pěstuje bylinky a zeleninu v truhlících. A ty police mají i rozměrový návod, byť v palcích....
   
                                          

A ještě jedno, tentokrát s návodem na zahradní pec.....moje oblíbenkyně s milionovými návštěvami....

                                                               
                                                    Toto já dělat nebudu, ale líbí se mi to.

Jdu taky něco málo dělat, i když něco docela  jiného, všechny zdravím a.....

.....Hezký den všem.
😅



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu