středa 20. března 2019

...v současné době

jsem se pokusila změnit jídelníček.
 Potřebuju sama sebe trochu zredukovat / zdravotní důvody / a navíc to chci i "veseleji", než se trápit hladem....
Dost se zajímám o https://cukrfree.cz s Janinou. Mám její kuchařky a líbí se mi  i sledovat její momentální život, právě je na dovolené po Novém Zélandu a Austrálii, odkud se momentálně  vrací domů. A možná ne jen s manželem.....
Já se v současnosti snažím jíst podle low carb, nízkosacharidově všeobecně, ne jen bez cukru. Protože pod pojem cukr /glukoza/ musíme připojit i veškeré ovoce, mléko, mouku, tj.škroby / polysacharidy /   atd.atd.

Proto se mi líbí i mnohé recepty na čínských You Tube kanálech, kde zelenina je skoro hlavní součástí stravy. Zelená i barevná, navíc spousta kořenů a kořínků. Ne, že bych je u nás šla vykopávat, na to nemám vzdělání v rostlinopisu....
Pominu-li určité rádoby vychvalování života v rodné Číně, stavěné na obdiv /....tato videa jsou státem povolená, jako reklama krásného života u nich /, já k nim přistupuji hlavně jako k jídelním receptům. Sice nejen k nim, viz předchozí video s vlnou, i krásy krajiny vnímám.

Už jsem tu napsala někdy dříve, že snědí z přírody všechno co najdou, pravdou je, že jí / přírodu / asi i plundrují, protože vysbírat v potoce mlaďounké ráčky, nebo rybky okolo 10ti cm, mě trochu děsí. Ale asi jich tam mají MOC????? A i způsob zabíjení této havěti mě zaráží, kuchat rybku ještě zaživa....ale to v těchto končinách asi není neobvyklé. Vidíte, vidím i VADY, ale přemíra zeleniny tu mou vinu, že TO sleduji, trochu potlačuje.


Tak, dobrou chuť všem.
👦👧👨👩


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...