neděle 31. března 2019

...celá neděle

bude pro mne pokažená posunem času....
Jediné, co nemusíme posouvat, jsou hodiny na domku, tak jsme je nechali na letním čase na podzim a už ode dneška je tam hodin správně....Tady už jsem hodiny přesunula večer, než jsem šla spát. Jen budík pana Há ne...Tak za chvíli....
Elektronika se přesunula sama....

Kočičky a jehnědy z Tisé....



Dnešní nebe nad slabým oparem....


Načnuté pletení ponožek z příze z Normy. Kdo neví, Norma je "samoška" s německými kořeny. A mají takovou všehochuť, od jídla přes nádobí, věci do domácnosti a na zahradu / tam jsem si koupila i hlízy jiřin a cibule gladiol.../, sezonně. A taky nějaké oblečení a příze. Ty tedy většinou jako akryl, ale ponožkovka v normální "ponožkové" kvalitě, 75% vlna superwash a 25% polyamid. Prostě klasika. Množství má stačit na troje ponožky do velikosti 43. Uvidíme, já nepletu jednobarevky, udělám kombinované.... Černé jsem odložila na domek pod slunečník, doma se mi tmavá špatně plete, dost blbě jí prostě vidím....


Nebudu přes léto plést žádné svetry, jeden mi prokrastinuje v krabici. A to už pletu první rukáv. Dospělý svetr myslím. Malé mě baví pořád, ale počkám, až bude dcera něco chtít, aby to děti  unosily...s pejsky nosí, oba.
Tak budu plést ponožky, příze mám dost. Na huňaté teplé na zimu do postele / třeba.../ , i tenčí. Ty jsem teď na jaře začala nosit do sportovních bot i ven.

Dneska mám v plánu ruční práce a odpočinout tělu / hlavně zádům / po včerejší práci na zahradě a hlavně hrabání....Pomalu a pečlivě, nic nám tam neuteče, času dost na všechno. V této nadmořské výšce může klidně i padat sníh, to znám od dětství. Jednou, ještě na střední škole, padal sníh i na 1.máje, když jsem jela do města se školou "do průvodu"....V bílém baloňáku. jasně to vidím. Hihihi...
                                                                            ✌
V pondělí jdu za bankéřkou, dopoledne. Takže nějaké pochůzky a nákupy.. A pak bych jeden den chtěla doma v bytě umýt okna...A přijdou mi do Zásilkovny  látky, hnědé na dodělání Farmářské deky. Mimo ně i kousek na záclonky do kuchyně na domku a dva kousky úpletu na nějaké letní tvoření pro děti...Takže musím ušít ty záclonky, abych i na domku začala mýt okna / a strhala pavoučkům pavučiny, pár jich tam je /. Pan Há už pustil na domku vodu / na zimu vypínáme, jednou jsme totiž dopláceli 7000,Kč za vodu, která protekla ????? přes zimu a my nevíme kde a kam...No nic, už to víc hlídáme. A vyměnili nám taky vodoměr...
                                                                           👌

                                                    A dost nedělního povídání.

                                                            Hezký den všem.
                                                            💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Pořád je co dělat,že a to je dobře.Já ponožky háčkuji a natahuji si je na noc pořád.Akorát ne v horkém létě.Uháčkovala jsem i vnučkám,také vícebarevné.Okna jsem čistila dnes,jenom tři a zítra další dvě.Milky,měj hezké dny,zase se přijdu podívat,co nového.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...