pondělí 25. března 2019

...konečně

jsem se dneska ráno dovolala na důležitá čísla.....Přeobjednala jsem maminku k lékaři o tři dny dříve, než měla jít, já totiž jdu na gastro kontrolu, znáte ty termíny, a v den objednávky jsem s sebou neměla kalendář...To s termíny jsem poznala hned za chvíli, když jsem se potřebovala přeobjednat na kontrolu na oční oddělení / původně těsně před velikonocemi a to budeme s panem Há, snad...v Olomouci u dětí /, tak další termín je až 26.září. No to mne po..r ! To snad ani není možné, no nevadí, to v kalendáři nic jiného nemám.Takže tak. Snad to můj obvodní lékař pochopí, až se bude ptát, jestli jsem tam byla....

Venku se dost ochladilo a už i trochu sprchlo, jak by ne, když jdu po obědě ke kadeřnici.


Trochu jsem poklidila, vytřela, zalila kytky, oběd mám, jen panu Há uvařím jako přílohu rýži. A pak půjdu s hlavou....hihihi.

Tak si tak  sedím a čtu si své oblíbené blogy. Protože mám nové pc, tak znovu objevuji , protože na starém jsem měla oblíbené označené....Takže jsem narazila na několik blogů, co jsem si čítávala před časem...
http://innaia.blogspot.com...mladá sympatická žena s vytříbeným vkusem, se dvěma dětmi, zraje jako víno, její styl psaní se mi moc líbí.....

https://obycejneradostizivota.blogspot.com, tato mladá žena ukazuje na svých stránkách to co bylo, i to co je.....moc pěkné počtení.....

http://vijanavi.blogspot.com, již méně časté psaní na tomto blogu, ale pořád spousta zajímavých myšlenek a nápadů.....

Všeobecně můžu říct, že se za poslední dobu spousta blogů ztratila, buď pisatelka odešla do zaměstnání po rodičovské a už nemá čas na psaní, což chápu. Nebo jí to přestalo bavit....nebo.....nebo....nebo je na Instagramu, kde je velký prostor na fotografie a trochu textu k nim a je to RAZ DVA hotové....

Takže tak, změna je život, já zatím nikam neodcházím, snad bude líp a já se zase vrhnu na všechny ty věci, co mám v plánu....a pak o nich napíšu....a nebo taky ne, hihihi.

Tak třeba, jak si uvařit indiánský / masala / čaj...


K němu si upéct čokoládové pečivo z červených fazolí podle Všednodennosti, která žije v Irsku, ale srdcem je pořád ve středu Evropy.

Někdy mám pocit, že jsem opuštěná, že svůj čas trávím hlavně s panem Há....ale pak si uvědomím, že tak to chci. A mám ještě maminku, pár km od sebe, dceru s rodinou sice dál, ale co je to za vzdálenost, 330 km !!!

Takže nejsem sama, navíc jsem obklopená virtuálními přáteli....

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne....
💗😀







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...