sobota 30. března 2019

...pracovní

sobota na zahradě.
Ráno nákup pro mou maminku, cesta na ves, jen jí to vyndat z auta a šup něco málo dělat na naší zahradě....
 Po obědě jsem k ní šla procházkou,viděla údajně orla mořského kroužit nad skalami....A dozvěděla jsem se, že na rybníku u vojenského pásma / Cihlářský řečený Cigltajch.../ jsou volavky. Tam jsem tedy nešla, ale až budu nahoře déle, tak tam zajedu na kole, ne, půjdu pěšky, je to moc do kopce.... To  všechno nebyla moje ornitologická znalost, ale povídal mi to jeden tisovák, když mě viděl stát uprostřed silnice a sledovat kroužícího ptáka....


Cesta ohrazená kvůli žabám....


V nejnižším bodu  úžlabiny ve vsi se udělala mokřina, dneska tam minibagřík udělal novou strouhu...a jak v ní voda crčí.....


Všude jsou polámané stromy, hlavně břízy jsou skoro zničené...a houf sasanek v ještě hnědé trávě....


A můj maličký stín.
Už jsme doma, dneska jdu brzy spát, zítra bude letní čas....

Hezký večer všem.
💋

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...