čtvrtek 28. března 2019

...a to

ještě dneska není pátek, natož pak 13. .......
Večer mi při ukusování jablka vypadla korunka, při čištění zubů ta vedle ní....takže celkem tři, dole vepředu....Moje paní zubařka je od začátku měsíce v důchodu a její ordinaci má jiná....Vzala všechny pacienty.....Hned ráno jsem tam volala, co se mi stalo a sestra řekla, 26.června.....Tak jsem začala něco koktat a prosit, že přeci nemůžu tři měsíce chodit bez předních zubů....Dobrá, tak přijďte 24.dubna v pět ....A jsem namydlená. Mám spoustu pochůzek, dva doktory, chtěli jsme jet na Velikonoce do Olomouce....A pan Há říká, že klidně bez zubů můžu....A já ? Já jsem z toho hotová....
Vadilo by vám to taky tak ?????

Včera jsem došila bločky, vyžehlila top, dneska dopoledne došila , aby byla deka 2,0 m x 1,40m. Teď to mám složené v pokoji na zemi a složené se zádíčky a výplní. Jen našpendlit a můžu prošívat. Ale dneska už ne....

Už má i jméno....Pro Karkulku....A to jsem jako já, nikomu jsem jí neslíbila.


Tak jdu sešpendlovat.

Hezký den všem.
😓


2 komentáře:

  1. Ze zubů bych byla taky hotová.Nejhorší jsou ty dlouhé objednací termíny.Já se objednávala před měsícem a jdu 11.června.Deka je moc pěkná,také jsem něco podobného zkoušela.Máš to hezky zkombinované.Přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za uklidnění, že nejsem jediná....Sendvič deky čeká, až naberu sílu na prošívání...To musím přestěhovat stroj do pokoje k oknu, abych měla víc místa než v šatně, kde mám šicí koutek...I tobě hezké dny....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...