pondělí 18. března 2019

...a jsme tu

zase samotincí.....
Já tedy snáším rámus a dětské hry lépe než pan Há, takže je někdy u nás výchovná chvilka....Ale vždycky se mi, zatím, podařilo pana Há zpacifikovat..../= sprdnout dědka protivného/.
Ráno začalo slunečně, ale během hodiny je tu zase aprílové počasí. A dost chladno.

Foceno asi před hodinou, teď už je obloha zatažená celá, skoro.
Všechny domácí práce mám hotové, prádlo uklizeno, poslední pračka prádla visí na sušáku. Kytky zalité, myčka prázdná, oběd dneska hotový. 
Takže odpočívám od hektických okamžiků, dneska jsem si spletla návštěvu u očního lékaře s příštím měsícem...ale byla jsem ještě doma /....hihihi...../.
Zítra odpoledne mám sraz důchodek z práce a pak, podle počasí, začneme jezdit na dome, respektive na zahradu. Uvidíme.
Hezký den všem.
💕

1 komentář:

  1. Krásná obloha,mraky fotím ráda.Pana občas protivného mám doma

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu