středa 27. března 2019

..zase polovina

z pracovního týdne. Posledních několik dní a je za námi čtvrt roku 2019.....
Venku....venku je venku....

Prší, je hodně zataženo a dost chladno. Pocitově určitě. Ale zase se pod mokrým zalitím začíná zelenat tráva. Nahoře na vsi to bude o 14 dní později....no, o 10. Tam ještě sněží.....


A okolo našich sušáků na prádlo jsou nově vyryté stopy po divokých prasatech.....


A já taky trochu pracuji....Včera jsem si nařezala bločky, předtím jsem látky silně napařila, neperu je.  Sešila jsem čtverce do řad a kus topu jsem už sešila, ještě tři řady. Pak uvidím, jak budu pokračovat, kolik udělám lemů dokola, musím to změřit sešité.


Pan Há se chce projít, tak ho pošlu pěšky kousek do Billy, aby tedy měl nejen pohyb, ale i cíl. Potřebuji jarní cibulku, nějakou zeleninu a ještě se musím zamyslet....
Jdu....

Hezký, byť u nás mokrý, den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...