pondělí 11. března 2019

...jarní prázdniny v Olomouci

začaly v Ústí nad Labem sněžením a nízkou teplotou.Vzduchu. Moje teplota je občas nad normálem, hihihi.
Dopoledne jsme byly v Děčíně, potřebovala jsem něco v Tescu, tady není. Jen malá sámoška u Hraničáře. Tak jsme i nakoupily a vydaly se za prababičkou do Tisé. Celou cestu tam nám sněžilo, po odbočení ze státovky, ve vsi, byla cesta bílá a namrzlá.
 U mojí maminky povídání, povídání, prababi si pohrála s dětmi a po obědě jsme jely domů. Tam čekal pan Há....A Simonka šla spát.
Teď odpoledne jsem se věnovala instalaci pc a na střídačku s dcerou trochu dětem / a ona instalaci....hihihi /.
Fotky z Tisé nemám, protože jsem včera večer zasunula kartu z fotoaparátu do pc a nedala jí zpět do foťáku....Tudíž mi fotoaparát byl na dvě věci...na nic a k ničemu.
A tak jen něco, co je z domova ...co fotil Ondrášek.....


...sněží....


Noc na dnešek byla hrozná, strašně foukalo, nešlo mít otevřenou ventilaci, jak jsem zvyklá. Strašně foukal vítr, až jsem měla pocit, že nám vyrazí okna. Takže jsem se budila, dusila teplem, i když už netopíme, a nechtělo se mi před šestou ráno s dětmi vstávat, hihihi.
Cestou autem okolo silnic byla spousta popadaných větví, nějaké pahýly od zlomených stromů....Ale ušlo to, snad bude dneska líp....

Hezký večer všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...