středa 27. února 2019

...a zase

už se dneska půlí pracovní týden, jako každou středu. Od 12ti hodin to do pátku bylo veselejší. Teď už je mi to jedno, jen mi připadá, že to letí, ten čas.... Na Instagramu všichni touží po jaru, já ne. Proč ??? , protože už zase bude skok k létu....podzimu.....vánocům....a rok bude pryč. Prostě chci ten čas na chvilku zpomalit.....

Dneska jsem byla ve městě pro látky na došití deky.

https://www.m-latky.cz

Výplň, pár kousků na došití, dvě látky na tepláčky dětem. Kosmonauti.



Taky něco jara do pokoje...tři barvy....jako miska slouží stařičká fotografická miska.


Pohled z okna, kouřmo, ale teplo.


Když už jsem měla fotoaparát v ruce, tak jsem musela vyfotit i tu kvetoucí....


Pan Há jel pro chleba a Vlastu na čtení pro mou maminku. Včera jsme u ní byli, rve mi srdce, jak těžko ten přechod do jara snáší, nechce jíst a vůbec.....
Já jdu vařit.

Hezký klidný den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...