středa 31. října 2018

.../127/

Vedle  narozenin našeho vnuka, nejdůležitějšího bodu  dnešního dne...., je i jinak hezký den.


Je krásně, slunečno, jen ten vítr by neměl tak dout. Nemohli jsme zapálit svíčky na hřbitově. Ale nakonec se povedlo....
Ano, byla jsem s panem Há na hřbitově v Tisé, uklidit, přidat větvičky a nějaká kvítka, zapálit svíčky.
Na hrobě tatínkovi a jeho rodině nádherně kvetou obě levandule, v létě jim to tak nešlo, v tom hicu...Kvetou a omamně voní. Je to plus k tomu slunci.
Potom na skok za maminkou a zpátky domů.
Nebe už není tak jasně modré, jak bylo dopoledne, ale stejně je to hezké. Loni touhle dobou byly plískanice, padal sníh s deštěm a vůbec to nebylo příjemné.
Přivezli jsme poslední várku usušených ořechů, pan Há se může dát do loupání.
Já uvidím, po všem to řezání větviček a vázání kytek a věnečků jsem trochu vymrzlá a asi z toho roztávání i ospalá, hihihi.. To asi ten čerstvý vzduch.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...