čtvrtek 7. února 2019

...pomalu

se snažím vjet do svých vyjetých kolejí.
Dneska dopoledne zase u lékařů, ale pak jsem se zastavila v bývalé práci a bylo to moc hezké popovídání.
A to jsem se tam ani nechtěla zastavovat, mají v tu dobu nejvíc práce. Ale "prostřídaly" se u mne....

Já došívám tričko Kačka podle http://fazonetka.cz/kategorie-produktu/detske/, ještě několik stehů v ruce a je hotovo.

Je to z takového silnějšího úpletu s lehkým proševem ?  výtlakem ???, míň pruží, ale snad to bude OK . Látku kupovala dcera ještě v létě, líbila se jí. Ještě chci ušít jedno stejné triko, ale tentokrát z poslední autorské látky  co mám doma, taky puntík jako na prvním obrázku, jen na krémovém podkladu.


Kytka od pana Há......a popolední káva.....


Pletu ponožky, koupila jsem ve slevě tři různá klubka...jedna ponožka už je skoro u kotníku....
Čtu si eknihy, no a taky jsem si koupila papírovou knihu o keto dietě, je to teď módní, ale radši si o tom něco přečtu....Nerada bych si ublížila a pan doktor chce, abych konečně trochu zhubla, hihihi.


Zítra už je zase pátek, měla bych se vypravit za maminkou a trochu jí doplnit zásoby....

Jdu za panem Há a tím kafíčkem.....

Hezký a klidný den všem.
😁

1 komentář:

  1. Pán doktor chce od každého, aby trocha schudol :-(
    Moja suseda, tiež teta obezitka, ako ja, sa ho raz spýtala, prečo pred dverami stoja tí chudí, a je ich viac ako obéznych, čo im len môže byť takým chudým???
    Šitíčko máš super, S. bude krásna!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu