čtvrtek 14. února 2019

...tak dneska to bude skutečně

velký pelmel......
Dobré, u nás chladné, ale slunečné ráno....dopoledne.....

Už včera v TV připomínali, že dneska slaví svých 100 let života cestovatel Miroslav Zikmund.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/miroslav-zikmund-cestovatel-sto-let.A190213_095432_domaci_jumi

Jako malá holka /opravdu malá školačka /, jsem chodila ke kamarádce Luďce, oni totiž měli několik svazků jejich cestopisů....Maminka byla učitelka a tatínek ředitel továrny....takže byli  o krok vepředu....A já v nich listovala, zatím co další kamarádky si hráli s chodící panenkou.

https://www.databazeknih.cz/stitky/zikmund-a-hanzelka-18772

Bohužel jsem nikde nenašla ten typ vazby knih, taky se přiznávám, že jsem to tak usilovně nehledala, tak jen malá ukázka:


A tady jsou naši mladí cestovatelé....Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund.....


Bohužel, pan Hanzelka zemřel relativně mladý, ale přátelství to bylo určitě až za hrob, tedy JE....

Všechno nejlepší, hodně zdraví, sil a optimismu do dalších let.....Pane Zikmunde.....


A pro ty mladší zase vkládám  přání hezkého svátku Valentýna....

foto internet

Kdybych byla mladší, určitě bych tento svátek přijala mezi "své", protože není nic lepšího, než láska mezi lidmi a ta je třeba oslavovat velmi často...A kytek není nikdy dost.

No a ještě na skok ke mně.

Simonce jsem ušila k minikuchyňce i nějaká prostírání a chňapku. Ta velká je používaná, je tu jen pro porovnání velikosti.
A u Vietnamců za pár korun dávkovací lžičky, nožík a oddělovač žloutku od bílku. Ten se bude líbit i Ondráškovi, když s mámou vaří nebo peče.

A pohotovostní košík se začátkem deky...kdybych se u TV nudila a nechtěla plést ponožky, pěkně po ruce.


V nakladatelství Kosmas vyšla třetí kniha od Sabaa Tahirové, tak jsem zadala, až vyjde elektronická, aby mi dali vědět...a hle, už odpoledne mi poslali zprávu, že je....Tak už čtu....Je to taková fantasy pro mládež, ale mě se to líbí....

I.díl a ponožka nad patou....


II.díl


III.díl, včera:


A to je pro dnešek vše, jdu se věnovat i jiným věcem, hihihi.

Hezký den všem.
😉

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...