úterý 12. února 2019

...jak jsem psala,

jaro ještě neťuká na dveře, jak si mnohé /mnozí/ myslí....Zdaleka ještě ne !!!!

Tentokrát pohled na východ, tedy směrem do sídliště....Strašně studeně fouká a chvílemi sněží.


Včera jsem dopletla jeden pár ponožek, ještě jsem je ani nezačistila a nahodila jsem další... Třeba budu už od února plést ponožky jako příští vánoční dárky, hihihi ???? Inspirace u Terezy...Barvínka.


Odpoledne mě čeká cesta do centra, máme zase setkání důchodek z bývalé práce. Navíc jsem měla narozeniny.....

Pan Há se chystá na vyzvednutí e-receptu, jsou to novinky....pro starší / starou / generaci, někdy nepřekonatelné. A musí si dojít pro ty papírové... A to skýtá velká rizika, třeba v době chřipkových epidemií, jít do ordinace a čekat v zaprskaných čekárnách....
Jenže pan Há má o 10 let mladší manželku, která ho vede....hihihi.
Samochvála smrdí, co ?

Tak nakonec ještě jedno video z řady Japonská farma....sklizeň ředkví...To je něco i pro mladé muže chlapce, nové mechanizmy s detailními záběry. Což mi připomíná blížící se agrotechnické lhůty....



Jdu.

Hezký zimní den všem.
😆



1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...