pondělí 4. února 2019

...venku bílo,

i když to trochu taje.


Včera jsem se chlubila květem u orchideje, dneska jsem se okolo motala, zalévala ty ostatní kytky, a ulomila jsem ho. Nakopala bych si.


Musela jsem dojít ke svému lékaři s nálezem ze sobotní návštěvy Emergency, domluvili jsme se co dál, poslal mě na nějaká vyšetření /..../, a napsal mi potvrzení, že můžu po 65ti letech mého věku řídit vozidlo....To je nutné, kdyby mě PČR kontrolovala, tak to musí být. To musí každý řidič, ne jen já, hihihi.

Takže pak dvě objednávací recepce, jedna platící / za to "povolení" / a dopoledne bylo pryč.

Před chvílí jsem si pustila počítač, ohřála oběd a relaxuju....

A k tomu hezké video Dvou tátů o zoubcích i s panem zubařem.



Venku nám dokonce vysvitlo sluníčko, ale asi to nebude mít dlouhé trvání. Jen ať je zima a mráz. Vždyť kalendářně je zima, co bychom chtěli.....

Hezký den všem.
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu