pondělí 25. února 2019

...nahoru a dolů,

to je naše letošní předjaří.
 Když jsou plískanice, sníh, mlha nebo déšť, jsme fit a když přijde hezké počasí a slunce, tak klempírujeme, oba.
Včera jsem se přehrabovala ve své největší prokrastinaci....šití deky podle Farmářských žen. Knížku jsem dostala k 60tinám od kolegyní v práci...Přiznávám, ještě zdaleka není hotovo.
V albu mám místo fotek pod čísly nařezané střihy jednotlivých částí bločků....
Dneska jsem ušila čtyři velké bloky a pokusím se to dát dohromady, těch malých mám asi 60, 70 ???? Už nevím, ale měla jsem je spočítané. Zatím jsou to jen hromádky a změť barevných látek....


Jinak nic nového.

Hezký večer všem.


2 komentáře:

  1. Obdivujem! Aj keď dlho na nej robíš, na kráse jej to neuberie, len po troche pokračuj, koniec raz príde!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. ... bude to moc pěkná farmářka, bločky vypadají moc pěkně. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...